Separata system - fortfarande ett stort problem
Trots att digitala verktyg speciellt framtagna för kundservice blir allt vanligare hos Sveriges...
Trots att digitala verktyg speciellt framtagna för kundservice blir allt vanligare hos Sveriges...
I en större organisation sitter sällan kundservice själva på all den kunskap som krävs för att...
Att analysera inkommande ärenden till er kundservice är det första steget till att bli bättre....
Som en av grundarna har Björn Lilja sedan många år varit företagets vd. Nu, snart 10 år senare, har...
Kundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler på flera olika sätt. Den...
Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så...
Nu är det inte många dagar kvar innan många av oss försvinner iväg på sommarsemester och njuter av...
I en värld där nästintill oändliga valmöjligheter blivit en självklarhet är det istället tillit som...
Som ledare för ett kundserviceteam är det din uppgift att säkerställa att ni levererar bästa...