Nyheter 11 feb 2021 Mät NPS och utvärdera kunddialogen med Quicksearch Mät NPS, följ upp och utvärdera kunddialogen enkelt med Kundo och Quicksearch Read more →
Blogg 11 feb 2021 Förbättra er kundservice: 5 steg som tar dig dit Med den här guiden vill förbättra er kundservice genom att skapa en modern, kundcentrerad och... Read more →
Nyheter 09 feb 2021 Kundo förstärker styrelsen med ny ordförande Nu tillsätter Kundo Fredrik Rönnlund som ny styrelseordförande. Fredriks gedigna erfarenhet från... Read more →
Blogg 28 jan 2021 Så väljer du rätt kontaktcenterlösning I den här artikeln reder vi ut begreppen och ger några goda råd kring vad du ska tänka på när du... Read more →
Blogg 20 jan 2021 Effektivisera er kundservice på rätt sätt Steg för steg berättar vi hur du ska tänka på effektivisering när det kommer till kundservice. Read more →
Blogg 15 jan 2021 Kundservice, support eller helpdesk? Det betyder de olika begreppen Att bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och... Read more →
Blogg 14 dec 2020 Kundsupport - Välj rätt verktyg Bra kundsupport skapar lojalitet, merförsäljning och marknadsföring när era kunder talar väl om sin... Read more →
Blogg 09 dec 2020 Kundos vd berättar om sitt första år Kundos vd Rasmus Kjellman berättar om sitt första år på Kundo. Han berättar också var han tror att... Read more →
Blogg 24 nov 2020 Behövs verkligen ett avancerat ärendehanteringssystem? Vad behöver ett bra kundservice/helpdesk-system egentligen innehålla, och när man ska välja vilken... Read more →