Byt lärdomar med era branschkollegor
Som en del i Kundos helhetserbjudande anordnar vi regelbundet branschträffar för våra kunder. Vi vill sammanföra kunder som ...
Läs inlägget kundobloggenMed ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna hantera alla inkommande ärenden, samtidigt som de minimerar risken att något faller mellan stolarna. Det blir enkelt att jobba effektivt vilket i sin tur leder till ökad kundnöjdhet.
Som en del i Kundos helhetserbjudande anordnar vi regelbundet branschträffar för våra kunder. Vi vill sammanföra kunder som ...
Läs inlägget kundobloggenI vår mätguide berättar vi varför det är viktigt att utvärdera och följa upp er kundservice. Som läsare får du också ...
Läs inlägget kundobloggenAtt hjälpa organisationer att frigöra potentialen i varje medarbetare. Det är ledorden företaget Brilliant lever efter. Med ...
Läs inlägget kundobloggenInlägget nedan är ett gästinlägg från Amanda Back på SEO-företaget Viseo Att bygga en kunskapsdatabas är en möjlighet att ...
Läs inlägget kundobloggenMed ökad försäljning kombinerat med en stenhård deadline för när kunderna måste få sina varor kan kundservicearbetet inför ...
Läs inlägget kundobloggenSom ett digitalt produktbolag är vi på Kundo självklart alltid nyfikna på ny teknik. Att ligga i teknikens framkant blir en ...
Läs inlägget kundobloggenUtmaningarna vid köp av ett nytt kundserviceverktyg kan vara många. Allt från att hitta rätt verktyg och involvera resten av ...
Läs inlägget kundobloggenIbland kan det var praktiskt eller nödvändigt att din kund legitimerar sig för att kundservice ska kunna ta ärenden vidare. ...
Läs inlägget kundobloggenBrilliants och Kundos frukostseminarium ”Omgiven av glada kunder” har under året blivit en succé med föreläsningar både i ...
Läs inlägget kundobloggen