Guider 05 okt 2022 Lyssna på dina kunder I den här guiden förklarar CX-experten Tanja Adell ämnet Customer Experience och hur du kan jobba... Read more →
Guider 21 sep 2022 Expertens 5 spådomar om framtidens kundupplevelser I vår numera digitala värld gäller det att hänga med och konstant utveckla sin verksamhet. Läs vår... Read more →
Guider 05 aug 2022 Så säkerställer du en bra kundupplevelse för dina kunder Eftersom kunderna utgår från varumärke, personliga åsikter och omdömen när de handlar från... Read more →
Guider 13 jun 2022 7 steg till nöjda kunder Ta del av våra sju handfasta tips om hur du hanterar missnöjda kunder och gör dem till nöjda kunder. Read more →
Blogg 24 maj 2022 Psykologisk trygghet i kundserviceteamet Psykologisk trygghet er viktig for å skape trygghet og effektivitet innad i teamet. Psykologisk... Read more →
Guider 11 maj 2022 Så bygger du ett effektivt kundserviceteam Vad är ett effektivt team? Hur påverkar gruppdynamiken effektiviteten i ett team? Och hur kan du... Read more →
Nyheter 14 feb 2022 Fler kanaler och fler separata system I den senaste upplagan av vår kundservicerapport ser vi tydliga trender att... Read more →
Nyheter 07 feb 2022 Rykande färska insikter från kundservicebranschen Rapporten Kundservice i Norden 2022 är äntligen här! Ta bland annat del av trender, insikter och... Read more →
07 feb 2022 Kundservice i Norden 2022 Årets upplaga av rapporten Kundservice i Norden är här! Read more →