Frukostseminariet Omgiven av glada kunder kommer till Göteborg
Brilliants och Kundos frukostseminarium ”Omgiven av glada kunder” har under året blivit en succé med föreläsningar både i ...
Läs inlägget kundobloggenKundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
Brilliants och Kundos frukostseminarium ”Omgiven av glada kunder” har under året blivit en succé med föreläsningar både i ...
Läs inlägget kundobloggenTrenden är tydlig. Kundservice blir en viktigare och viktigare del av svenska organisationer. Det är en utveckling vi ...
Läs inlägget kundobloggenGenom att dela upp er kundservice i det som brukar kallas first och second line support kan ni lättare och mer effektivt ...
Läs inlägget kundobloggenTrots att digitala verktyg speciellt framtagna för kundservice blir allt vanligare hos Sveriges kundserviceorganisationer är ...
Läs inlägget kundobloggenI en större organisation sitter sällan kundservice själva på all den kunskap som krävs för att besvara kundernas frågor. Då ...
Läs inlägget kundobloggenAtt analysera inkommande ärenden till er kundservice är det första steget till att bli bättre. Genom att förstå varför ...
Läs inlägget kundobloggenSom en av grundarna har Björn Lilja sedan många år varit företagets vd. Nu, snart 10 år senare, har det blivit dags för ett ...
Läs inlägget kundobloggenKundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler på flera olika sätt. Den kanske främsta skillnaden ...
Läs inlägget kundobloggenAtt samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så många att fler än en ...
Läs inlägget kundobloggen