1 MIN LÄSNING

Kurs 22/3: Ledarskap - presentationsteknik och retorik

2022-11-30 Beatrix Jernberg
 
 

Vill du som är ledare för ett kundserviceteam vässa dina kunskaper i presentationsteknik och retorik? Anmäl dig till vår halvdagsutbildning där du får konkreta tips kring hur du leder möten med tydlig information och delaktiga deltagare.

Om kursen
Många tror att förmågan att vara en engagerande talare är något som inte går att öva upp, men det är väldigt långt ifrån sanningen. Faktum är att man med ganska små medel kan göra sina presentationer och de möten man leder med intressanta för deltagarna.

I den här utbildningen får du konkreta tips som hjälper dig att leda möten med tydlig information och delaktiga deltagare, oavsett om du är ny i din roll eller om du varit med länge och vill spetsa dina kunskaper. Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktisk träning.

Kursens innehåll
• Tips för bra presentationsteknik i möten
• Hur du skapar delaktiga deltagare
• Hantera deltagare som är passiva eller väldigt aktiva

Tid: kl. 09:00 -12:00
Format: Digitalt 

Vi vill att det ska finnas gott om utrymme för deltagarna att få svar på sina frågor och diskutera gemensamma utmaningar, därför har vi begränsat antalet platser.

Kursen hålls av Isabella Samuelsson från Welingo.

För vem passar kursen?
För dig som vill spetsa dina kunskaper om hur man leder sitt kundserviceteam på bästa sätt.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på events@kundo.se.

Vad kostar det?
För dig som kundo hos Kundo erbjuds 3 friplatser per företag och år, därefter kostar en kursplats 2 500 kr per person och tillfälle.
Vill du veta hur många kostnadsfria platser du har kvar, fråga oss gärna! 

För dig som ännu inte är kund hos Kundo är priset 2 900 kr per person och tillfälle.

Kostnadsfri avbokning kan ske 11 dagar innan kursen äger rum, därefter debiteras hela beloppet för kursen eller en gratisplats förbrukas.

 
 
 
2022-11-30 Beatrix Jernberg
 
 

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!