Kundservice i Sverige - Tredje upplagan
Här hittar du den senaste upplagan: Kundservice i Norden 2022 Återigen har vi på Kundo undersökt vad som händer i ...
Ladda ner guider och materialHög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att kundservice bör vara ett av företagens främsta fokusområden. För att möta kundernas allt högre förväntningar på dagens marknad behöver du ett effektivt kundserviceteam. Men vad är ...
Här hittar du den senaste upplagan: Kundservice i Norden 2022 Återigen har vi på Kundo undersökt vad som händer i ...
Ladda ner guider och materialI sex år har Fredrik Engzell varit kundservicechef på Coop Sverige. Med fyra miljoner medlemmar i databasen och ett ...
Ladda ner guider och materialMonika Rydén påbörjade sin kundserviceresa på Roslagsvatten för över ett decennium sedan. Idag är hon chef över avdelningen ...
Ladda ner guider och materialKundos medgrundare Björn Lilja delar med sig av de lärdomar han dragit från sina 10 år i kundservicebranschen. Ta del av ...
Ladda ner guider och materialBra kundservice är idag nödvändigt för att vara konkurrenskraftig. Med våra tips och råd vill vi lyfta grundpelarna i det ...
Ladda ner guider och material