Kundo möter: Sandra Alenius
Lojala och nöjda kunder får man genom att göra allt så enkelt som möjligt för kunden. Det är i alla fall vad Sandra Alenius ...
Läs inlägget guider och material“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ofta tillsammans avslöjar att vi har ett ganska snävt perspektiv på kundservice. Viljan att skapa en mer effektiv kundservice indikerar att vi vill spara kostnader ...
Lojala och nöjda kunder får man genom att göra allt så enkelt som möjligt för kunden. Det är i alla fall vad Sandra Alenius ...
Läs inlägget guider och materialAtt hitta rätt bland alla digitala kundserviceverktyg som finns på marknaden idag kan tyckas näst intill omöjligt. För att ...
Läs inlägget guider och materialSteget från medarbetare till chef kan vara stort. Inom kundservice adderas ofta flera olika roller när du tar klivet upp. ...
Läs inlägget guider och materialÅterigen har vi på Kundo undersökt vad som händer i Kundservice-Sverige! För tredje gången har vi frågat kundservicechefer, ...
Läs inlägget guider och materialI sex år har Fredrik Engzell varit kundservicechef på Coop Sverige. Med fyra miljoner medlemmar i databasen och ett ...
Läs inlägget guider och materialMonika Rydén påbörjade sin kundserviceresa på Roslagsvatten för över ett decennium sedan. Idag är hon chef över avdelningen ...
Läs inlägget guider och material