7 steg till nöjda kunder
Det yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är ...
Ladda ner guider och materialNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på saken har vi listat fyra trender och områden som vi tror kommer att bli allra viktigast att hålla koll på under 2023.
Det yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är ...
Ladda ner guider och materialHög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att ...
Ladda ner guider och materialÅterigen har Kundo kollat av kundservicebranschen för att få reda på vilka trender och utmaningar som råder, hur branschen ...
Ladda ner guider och materialHur ska ett företag bli bäst på kundservice utan att behöva fördubbla sina resurser? En stor del av lösningen ligger i ...
Ladda ner guider och materialKundupplevelsen har utvecklats till att bli det enskilt viktigaste konkurrensverktyget idag. Där företag tidigare jämfördes ...
Ladda ner guider och materialAtt kunna ställa sina frågor via sociala medier är något som fler och fler kunder efterfrågar idag. Kanalens snabbhet, ...
Ladda ner guider och material