Blogg 24 maj 2022 Psykologisk trygghet i kundserviceteamet Psykologisk trygghet er viktig for å skape trygghet og effektivitet innad i teamet. Psykologisk... Read more →
Guider 11 maj 2022 Så bygger du ett effektivt kundserviceteam Vad är ett effektivt team? Hur påverkar gruppdynamiken effektiviteten i ett team? Och hur kan du... Read more →
Nyheter 14 feb 2022 Fler kanaler och fler separata system I den senaste upplagan av vår kundservicerapport ser vi tydliga trender att... Read more →
Nyheter 07 feb 2022 Rykande färska insikter från kundservicebranschen Rapporten Kundservice i Norden 2022 är äntligen här! Ta bland annat del av trender, insikter och... Read more →
07 feb 2022 Kundservice i Norden 2022 Årets upplaga av rapporten Kundservice i Norden är här! Read more →
Blogg 17 nov 2021 Så skapar du en bra kundupplevelse under Black Friday Black Friday och julhandeln närmar sig med stormsteg. Trycket på nätbutikerna väntas bli högt även... Read more →
Nyheter 19 okt 2021 Hantera telefonsamtal direkt i Kundo Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan ni också hantera era telefonsamtal i Kundo. Read more →
Blogg 14 sep 2021 Skapa en analyskultur i er kundserviceorganisation Genom att skapa en analyskultur i er kundserviceorganisation kommer välgrundade beslut att bli en... Read more →
Blogg 07 jul 2021 Chattbot eller livechatt? Det är nog få som har missat den pågående diskussionen kring huruvida AI-funktionen chattbot är en... Read more →