Kundos chattassistent - effektiviserar kunddialogen även i chatten
Chattassitenten guidar era kunder till rätt svar så fort de vill chatta med er. Genom att kombinera chattens tillgänglighet ...
Läs inlägget kundobloggenMed ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna hantera alla inkommande ärenden, samtidigt som de minimerar risken att något faller mellan stolarna. Det blir enkelt att jobba effektivt vilket i sin tur leder till ökad kundnöjdhet.
Chattassitenten guidar era kunder till rätt svar så fort de vill chatta med er. Genom att kombinera chattens tillgänglighet ...
Läs inlägget kundobloggenHos Postkodlotteriet innebär det nya coronaviruset att kundservice tills vidare bedrivs helt på distans. Kundservicechef Pär ...
Läs inlägget kundobloggenDet nya Coronaviruset gör att sättet som vi kommunicerar med familj, vänner och kollegor ställs på sin spets. Även ...
Läs inlägget kundobloggenNär vi nu befinner oss i ett minst sagt unikt läge i vår historia förändras livet för de flesta. Något som inte minst ...
Läs inlägget kundobloggenFör att kunna öka tempot i vår produktutveckling ytterligare tar vi på Kundo in nytt externt kapital. Totalt investerar ...
Läs inlägget kundobloggenI perioder av osäkerhet och snabbt eskalerande kriser har kundservice en nyckelroll! Kundernas behov av information ökar och ...
Läs inlägget kundobloggenSvenska Kundo som i tio års tid utvecklat digitala verktyg för kundservice tar nästa steg på sin resa. Efter en process med ...
Läs inlägget kundobloggenSom en del i vårt klimatarbete har vi på Kundo valt att införa vegetarisk mat som standard på kontoret. Det har varit en ...
Läs inlägget kundobloggenKundo Chat uppfyller alla krav på datalagring, avtal och säkerhet enligt GDPR. Vi är en svensk leverantör med datalagring ...
Läs inlägget kundobloggen