Nyheter 11 feb 2020 GDPR-säker chatt för kundservice Kundo Chat uppfyller alla krav på datalagring, avtal och säkerhet enligt GDPR. Vi är en svensk... Read more →
Blogg 04 feb 2020 CSAT och NPS i kundservice - så fungerar nyckeltalen CSAT och NPS är några av de vanligaste mätetalen när det kommer till att följa upp kundservice. Men... Read more →
Guider 28 nov 2019 Köpguide för kundserviceverktyg Att hitta rätt bland alla digitala kundserviceverktyg som finns på marknaden idag kan tyckas näst... Read more →
Nyheter 10 okt 2019 Chatt med BankID för säker identifiering Med BankID i Kundo Chat kan ni säkert legitimera kunderna direkt i chatten. Read more →
Blogg 23 aug 2019 Upptäck onödiga ärenden och minska belastningen på kundservice Genom att förstå varför kunderna hör av sig kan ni göra förändringar som minskar kundservice... Read more →
Nyheter 21 aug 2019 Intervju med Björn och Rasmus om vd-bytet på Kundo Vi satte oss ner med Rasmus och Björn för att höra vad som händer framöver och hur Björns roll i... Read more →
Blogg 15 aug 2019 Så hanterar du missnöjda kunder och troll på sociala medier Kundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler. Ta del av hjälpsamma tips... Read more →
Blogg 17 jul 2019 Kundservice och samarbete i gemensamma inkorgar - Kundos mailsystem Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så... Read more →
Guider 19 jun 2019 Våra 10 budord för bra kundservice Bra kundservice är idag nödvändigt för att vara konkurrenskraftig. Med våra tips och råd vill vi... Read more →