12 jun 2019 Som kundservicechef sätter du tonen för hela din avdelning Rätt verktyg och processer är viktigt, men kanske ännu viktigare är grundläggande psykologiska... Read more →
Blogg 14 maj 2019 Fler och fler inser kraften i bra kundservice Den tekniska revolutionen driver på utvecklingen av kundservice och kräver en mer strategisk roll... Read more →
Blogg 23 apr 2019 Kundservice i Sociala medier - mer än bara vanlig kundservice Social listening via er kundservice kan skörda framgångar för varumärket. Att ni bryr er ger ringar... Read more →
Blogg 18 apr 2019 Utan rätt förutsättningar får kundservice svårt att nå sina mål På samma sätt som att målen måste vara realistiska så måste du också ha rätt förutsättningar. Utan... Read more →
Blogg 05 apr 2019 Vikten av multi- och omnikanal i kundservice Då kunden kommer i kontakt med kundservice i all sin interaktion med företaget blir bra kundservice... Read more →
Blogg 14 mar 2019 Håll kunden uppdaterad - en nyckel till ökad kundnöjdhet Inom kundservice ligger fokus ofta på att lösa ärenden snabbt och vid första kontakten. Många... Read more →
Blogg 22 feb 2019 AI för kundservice? Fyra frågor du behöver ha svar på! AI är tveklöst en av de hetaste tekniktrenderna 2019. AI-trenden lovar automatisering,... Read more →
Blogg 11 feb 2019 Det gyllene snittet mellan svarstider och kundnöjdhet Att svarstider påverkar kundnöjdhet är ingen hemlighet. Men istället för att känna den ständiga... Read more →
Blogg 31 jan 2019 Kundservice via Facebook Messenger: Möjligheter & utmaningar Chattar ni mer era kunder via Messenger på er Facebooksida? Det borde ni göra! Ur kundens... Read more →