Blogg 22 feb 2019 AI för kundservice? Fyra frågor du behöver ha svar på! AI är tveklöst en av de hetaste tekniktrenderna 2019. AI-trenden lovar automatisering,... Read more →
Blogg 11 feb 2019 Det gyllene snittet mellan svarstider och kundnöjdhet Att svarstider påverkar kundnöjdhet är ingen hemlighet. Men istället för att känna den ständiga... Read more →
Blogg 31 jan 2019 Kundservice via Facebook Messenger: Möjligheter & utmaningar Chattar ni mer era kunder via Messenger på er Facebooksida? Det borde ni göra! Ur kundens... Read more →
Blogg 03 jan 2019 AI för kundservice: Skilj på hype och faktisk nytta! Hur kan Artificiell intelligens (AI) och maskinlärning (ML) användas för att automatisera och... Read more →
Blogg 28 mar 2018 Bättre texter i kundservice – därför lönar det sig! Anna Hass driver textbyrån Expressiva, och håller Kundos utbildningar i skrivteknik och... Read more →
Blogg 05 feb 2018 Två exempel på fantastisk kundservice Bra kundservice handlar inte bara om generösa öppettider i supporten eller snabba svar på kundernas... Read more →
Blogg 26 jan 2018 Därför är en livechatt viktig för ert varumärke Här har vi listat fem anledningar till varför chatten är viktig för ert varumärke. Read more →
Blogg 08 jan 2018 Bättre kundservice med en riktigt bra FAQ Har ditt företag ett verktyg för att alla medarbetare enkelt ska kunna publicera och hålla viktig... Read more →
Blogg 14 dec 2017 5 tips för bättre kundservice Vad är det då som avgör om en kundserviceupplevelse är bra eller dålig? Vi har listat fem saker som... Read more →