Blogg 15 aug 2019 Så hanterar du missnöjda kunder och troll på sociala medier Kundservice i sociala medier skiljer sig från tidigare beprövade kanaler. Ta del av hjälpsamma tips... Read more →
Blogg 17 jul 2019 Kundservice och samarbete i gemensamma inkorgar - Kundos mailsystem Att samarbeta i gemensamma och delade mailkorgar blir vanligt när antalet inkommande frågor blir så... Read more →
Guider 19 jun 2019 Våra 10 budord för bra kundservice Bra kundservice är idag nödvändigt för att vara konkurrenskraftig. Med våra tips och råd vill vi... Read more →
12 jun 2019 Som kundservicechef sätter du tonen för hela din avdelning Rätt verktyg och processer är viktigt, men kanske ännu viktigare är grundläggande psykologiska... Read more →
Blogg 14 maj 2019 Fler och fler inser kraften i bra kundservice Den tekniska revolutionen driver på utvecklingen av kundservice och kräver en mer strategisk roll... Read more →
Blogg 23 apr 2019 Kundservice i Sociala medier - mer än bara vanlig kundservice Social listening via er kundservice kan skörda framgångar för varumärket. Att ni bryr er ger ringar... Read more →
Blogg 18 apr 2019 Utan rätt förutsättningar får kundservice svårt att nå sina mål På samma sätt som att målen måste vara realistiska så måste du också ha rätt förutsättningar. Utan... Read more →
Blogg 05 apr 2019 Vikten av multi- och omnikanal i kundservice Då kunden kommer i kontakt med kundservice i all sin interaktion med företaget blir bra kundservice... Read more →
Blogg 14 mar 2019 Håll kunden uppdaterad - en nyckel till ökad kundnöjdhet Inom kundservice ligger fokus ofta på att lösa ärenden snabbt och vid första kontakten. Många... Read more →